Vážený zákazníku, naším cílem je poskytovat kvalitní služby a tyto rozvíjet tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim požadavkům. K tomu však potřebujeme znát Vaše názory na naši dosavadní spolupráci, a proto si Vás dovolujeme požádat o ohodnocení níže uvedených témat výběrem z nabízených úrovní spokojenosti, případně dalším doplněním námětů ke zlepšení:
|
1. Informovanost o naší firmě, poskytovaných službách (internet, internetové vyhledávače...):
|
|
námět ke zlepšení:
|
2. Přístup pracovníků KLZ (ochota, spolehlivost, komunikace atd.):
|
|
námět ke zlepšení:
|
3. Kvalita provedených oprav a servisu měřidel:
|
|
námět ke zlepšení:
|
4. Kvalita provedených kalibrací měřidel (rozsah služeb, pochopení požadavku, informace o postupu kalibrace, technické vybavení, odborná způsobilost pracovníků):
|
|
námět ke zlepšení:
|
5. Úprava a obsah kalibračních listů:
|
|
námět ke zlepšení:
|
6. Plnění dodacích termínů kalibrací:
|
|
námět ke zlepšení:
|
7. Informace o průběhu zakázky (potvrzení přijetí objednávky, dohodnutí termínu, upozornění pro vyzvednutí měřidel po kalibraci...):
|
|
námět ke zlepšení:
|
8. Spokojenost s platebními podmínkami (splatností, cenou):
|
|
námět ke zlepšení:
|
Jakou službu v naší nabídce zásadně postrádáte? (např. odvoz / dovoz měřidel, konzultace u zákazníka...)
|
Návrh na rozšíření služeb KLZ v oblasti kalibrací
Zde prosím uveďte, jaké rozšíření služeb v oblasti kalibrací, byste uvítali
|